Политика за защита на личните данни Приложение Хеликон Club

Приложение Хеликон Club служи като Програма за лоялност (по-долу „Услуга“ или „Приложение Хеликон Club“) на Хеликон АД („Хеликон АД“, "Ние", "нас"). Хеликон АД обработва необходимите данни за целите на обслужване на клиентите като администратор на лични данни.

Настоящата Политика за защита на данните се прилага за дейностите по обработка, извършени от Хеликон АД като администратор на данни.

Услугата е насочена към потребители (наричани по-долу „Ползвател“ или „Вие“), които биха искали да закупят ваучери за продуктите предлагани от Хеликон АД, да получават персонализирана информация от Хеликон за оферти и промоции от приложение Хеликон Club. Основата за определяне на съответните интереси е поведението при закупуване и използване на продуктите и услугите на Хеликон АД, което е обяснено по - подробно по -долу.

1. Какви Ваши лични данни събираме и кои Комуникационни канали използваме за това?

1.1. Регистрация и покупка в приложение Хеликон Club

В процеса на регистрация се събират следните данни:

Във връзка с регистрацията се съхраняват, освен горното и следните данни:

В рамките на процеса на покупка на ваучер се обработват следните данни:

- За изпращача на ваучера се използват вече предоставените при регистрация данни и метод на плащане.

- Ако изпращачът изисква фактура, се запазват следните фирмени данни:

- За получателя на ваучера се събират следните данни:

Хеликон AД не носи отговорност за некоректно въведена, от страна на Потребителя информация, относно данните на получателя.

1.2. Посещения на книжарници Хеликон

Ако използвате приложението на касата, когато посещавате книжарница, ние ще съхраним информация за книжарницата, която сте посетили, продуктите, които сте закупили по вид, количество и цена, талоните, които сте използвали, заплатeната сума по касов бон, часа на покупката, вид на използваното платежно средство. Ние причисляваме покупката Ви към клиентския Ви профил, за да можем да Ви предложим оферти, съобразени с Вашите предпочитания и интереси, както и участие в промоции.

На каса може да се идентифицирате чрез Вашата дигитална клиентска карта, която може да бъде открита в приложението.

1.3. Използване на приложението

Вашите данни за вход се събират и се използват с цел осъществяване на вход в приложението. За да не се налага да влизате при всяко отваряне на приложението, данните Ви за вход ще останат в приложението съхранено криптирано, докато не излезете от акаунта си.

1.4. Анализ на потребителското поведение

При използване на приложението, ние създаваме потребителски профили за сегментиране за целите на статистическия анализ и ако е възможно, ги свързваме с Вас, съответно Вашия имейл адрес или клиентски номер. Доколкото тази информация е технически необходима, за да се осигури функционалността на приложението. Това включва и следните услуги:

За да можем да Ви предоставим информация базирана на Вашите интереси е нужно да можем да свържем Вашия профил с горепосочения анализ. За тази цел, ние осигуряваме връзка с Вашия клиентски номер от момента, в който регистрацията е била завършена. Вашето съгласие за предоставяне на персонализирана информация обхваща също тази част от обработката на данни.

1.5. Нюзлетър / Push известия / SMS

Ние също така събираме информация за Вашето потребителско поведение по отношение на информационния бюлетин (нюзлетър) и друга информация, която може да Ви изпратим като push-известия, SMS или имейл, да я запишем и ако е възможно, да я свържем с Вас, с Вашия имейл адрес или клиентски номер.

1.6 Начини на плащане

По-долу бихме искали да Ви информираме за начините на плащане, условията на плащане и свързаната с тях обработка на Вашите лични данни. Предлагаме Ви избор от следните начини на плащане в нашето Приложение Хеликон Club: дебитна карта (Maestro, Visa Electron,VPAY), кредитна карта (Mastercard, Visa), както и Revolut. Хеликон АД не съхранява данни на кредитни/ дебитни карти или Revolut акаунт.

Моля, обърнете внимание и на съответните разпоредби за защита на данните на съответния доставчик на платежни услуги или кредитна институция.

1.7. Специални категории лични данни

Специалните категории лични данни по смисъла на член 9, параграф 1 GDPR (като например информация за Вашето здраве или религиозна принадлежност) не са включени в оценката на личните данни, показани по-горе.

2. Как защитаваме вашите права. Мерки за сигурност.

С оглед осигуряване на възможно най-добра защита на данните на компанията и нашите потребители в приложението, НИЕ прилагаме всички необходими организационни и технически мерки, предвидени в Общия регламент относно защита на данните и Закона за защита на личните данни, както и най-добрите практики от международни стандарти. Прилагаме подходящото и нужно ниво на защита и за тази цел сме разработили ефикасни физически, електронни и административни процедури за да пазим данните, които събираме от случайно или неправомерно унищожаване, загуба, промяна, непозволено разкриване или достъп до предадени, съхранявани или обработвани по друг начин лични данни.

Съхраняваме Вашите данни на сигурни сървъри като използваме най-новите алгоритми за криптиране и гарантираме съхранението на резервни копия.

Компанията е приела необходимите правила и процедури, свързани със законосъобразното обработване на Вашите лични данни, вкл. План за действие при нарушение на сигурността на данните, установила е структури по предотвратяване на злоупотреби и пробиви в сигурността, и е определила Отговорно лице за защита на данните, което подпомага процесите по законосъобразно обработване, опазване и обезпечаване на сигурността на Вашите данни.

Достъп до Вашите лични данни се разрешава единствено на тези служители, доставчици на услуги или свързани с тях лица на принципа на необходимост от информация за служебни цели или които се нуждаят от нея за изпълнение на своите служебни задължения. От всички служители се изисква да бъдат обучени и да приемат съответните договорни клаузи/декларации/правила за спазване на организационните и технически мерки за достъп, преди да им бъде предоставен достъп до информация от всякакъв вид.

Личните данни се изтриват или унищожават само в съответствие с вътрешните процедури за съхраняване и унищожаване на данните.

3. Може ли да променяме настоящата политика за защита на личните данни?

Промени в настоящата политиката за защита на личните данните може да бъде резултат от промени в правната ситуация или да е необходимо, поради обстоятелства при обработката на данни от приложение Хеликон Club. Ако, например, целите на събирането, обработката или използването на Вашите лични данни, както и идентичността на администратора на лични данни и категориите от получатели на данни се променят, ще Ви информираме за тези обстоятелства и ако е необходимо, ще Ви питаме за Вашето съгласие.

КОНТАКТ С НАС

Въпроси и искания, свързани с упражняване на правата по защита на Вашите лични данни, можете да отправяте към Хеликон АД посредством някоя от посочените форми за контакт:

"ХЕЛИКОН" АД, ЕИК 147109395, ДДС № BG 147109395, със седалище и адрес на управление: гр. Бургас, пл. "Тройката" № 4, адрес за кореспонденция: гр. Бургас, пл. "Тройката" № 4, e-mail: Club@helikon.bg